Wanneer je een bestand aanlevert aan Basecone via het aanlevervak, zie je direct of de documenten correct in Basecone staan. Als jijzelf, of anderen, bestanden via e-mail aanleveren krijg je een ontvangstbevestiging met gedetailleerde informatie of je bijlagen in de juiste dossier staan. Het kan echter handig zijn om na te gaan of e-mails correct verwerkt zijn.
Er zijn twee manieren om te controleren of je document dat je via e-mail hebt aangeleverd goed is binnen gekomen:
Zodra je één of meerdere bestanden naar Basecone hebt gestuurd ontvang je een ontvangstbevestiging zodat je kunt vaststellen of het aanleveren is gelukt. Let op: Dit is een functie die de supergebruiker of accountant aan of uit kan zetten.
Via het menu kunnen gebruikers met de rol supergebruiker en accountant de functie e-mails openen.
Je kunt de ontvangen e-mails doorzoeken en het resultaat opvragen. Indien een fout is opgetreden kun je inzien wat er is misgegaan. Indien een e-mail niet is terug te vinden kan het zijn dat de e-mail nooit bij Basecone is aangekomen, bijvoorbeeld omdat een foutief e-mailadres is gebruikt. Controleer in dat geval bij de afzender welk adres is gebruikt. Zonodig kun je Basecone vragen om na te gaan of een e-mail op de mailservers van Basecone is aangekomen.
Detailgegevens
Als u op een regel klikt kun je de details van een e-mailbericht opvragen. Verstrek deze gegevens zonodig aan het Support Team van Basecone indien je een vraag hebt over een bepaalde e-mail met bijlagen.