Bevestiging van aanleveren via e-mail
Bram Reichwein avatar
Geschreven door Bram Reichwein
Meer dan een week geleden bijgewerkt

Wanneer je een bestand aanlevert aan Basecone via het aanlevervak, zie je direct of de documenten correct in Basecone staan. Als jijzelf, of anderen, bestanden via e-mail aanleveren krijg je een ontvangstbevestiging met gedetailleerde informatie of je bijlagen in de juiste dossier staan. Het kan echter handig zijn om na te gaan of e-mails correct verwerkt zijn.

Er zijn twee manieren om te controleren of je document dat je via e-mail hebt aangeleverd goed is binnen gekomen:

  1. Zodra je één of meerdere bestanden naar Basecone hebt gestuurd ontvang je een ontvangstbevestiging zodat je kunt vaststellen of het aanleveren is gelukt. Let op: Dit is een functie die de supergebruiker of accountant aan of uit kan zetten.

  2. Via het menu kunnen gebruikers met de rol supergebruiker en accountant de functie e-mails openen.

Je kunt de ontvangen e-mails doorzoeken en het resultaat opvragen. Indien een fout is opgetreden kun je inzien wat er is misgegaan. Indien een e-mail niet is terug te vinden kan het zijn dat de e-mail nooit bij Basecone is aangekomen, bijvoorbeeld omdat een foutief e-mailadres is gebruikt. Controleer in dat geval bij de afzender welk adres is gebruikt. Zonodig kun je Basecone vragen om na te gaan of een e-mail op de mailservers van Basecone is aangekomen.

Detailgegevens

Als u op een regel klikt kun je de details van een e-mailbericht opvragen. Verstrek deze gegevens zonodig aan het Support Team van Basecone indien je een vraag hebt over een bepaalde e-mail met bijlagen.

Was dit een antwoord op uw vraag?