Online helpdesk

Aan de rechterzijde in de webapplicatie van Basecone zie je de knop helpdesk, daarmee open je een scherm om een hulpverzoek in te dienen. Je kan dit scherm altijd openen in Basecone. Vul alle velden in en verstuur, je hulpaanvraag komt vervolgens terecht bij het support team van Basecone. Ze zullen je vraag zo snel mogelijk behandelen.

E-mail

Je kan ook altijd een e-mail sturen naar support@basecone.nl, waarin je je vraag, opmerking of probleem beschrijft. Voeg bij voorkeur ook een schermafbeelding mee, zodat wij de situatie goed kunnen beoordelen. Je ontvangt een ticketnummer (het unieke nummer van de aanvraag) en je mag een antwoord verwachten binnen de tijdsduur die in het Service Level Agreement staat vermeld.

  • Graag de aanvullende informatie over vervolgvraag over hetzelfde onderwerp telkens toevoegen aan de e-mails met hetzelfde ticketnummer?
  • Graag per ticket slechts één onderwerp behandelen, dus geen nieuwe vraag aan een bestaand ticket toevoegen?

Meekijken

In sommige gevallen kiest Basecone ervoor om met je mee te kijken. Basecone gebruikt hiervoor TeamViewer. In de webapplicatie van Basecone zie je in het menu de optie help. Op deze pagina tref je de bestanden voor Windows en Apple die nodig zijn zodat een medewerker van Basecone live mee kan kijken.

Heeft u het antwoord gevonden?