Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesNederlandsExpert/M
Expert/M: Basecone activeren
Expert/M: Basecone activeren

Hoe activeert u het boekhoudsysteem Expert/M voor Basecone?

Jan De Boey avatar
Geschreven door Jan De Boey
Meer dan 3 jaar geleden bijgewerkt

U wilt Basecone gebruiken in combinatie met een Expert/M-dossier. Voor u een dossier kunt synchroniseren, moet u éénmalig Expert/M activeren.

Vooraf

Zorg er steeds voor dat u de meest recente versie van Expert/M gebruikt. Update uw Expert/M-installatie via 'MyServices' > 'MyUpdates'.

Voor het activeren heeft u een activatiesleutel nodig. Basecone genereert deze unieke sleutel voor de activatie van Expert/M. De activatiesleutel is 48 uur geldig. Als u het kantoor nog maar pas heeft aangemaakt, dan verkreeg u de activatiesleutel tijdens de registratie van uw kantoor. Als u Basecone al langer gebruikt of als de huidige sleutel vervallen is, dan kunt u een nieuwe sleutel aanmaken.

Bent u de sleutel kwijt, dan kunt u deze terugvinden via Basecone > 'Instellingen' > 'Kantoor' > 'Boekhoudsysteem'. Klik op het icoon in de rechterkolom.

Expert/M activeren

Start Expert/M en open het dossier dat u met Basecone wilt synchroniseren. Klik op 'Configuratie' > 'Basecone documenten'

Plak de activatiesleutel vanuit Basecone in het onderste veld en klik op 'Aanmelden!' Bent u de sleutel kwijt, dan kunt u die terugvinden via Basecone > 'Instellingen' > 'Kantoor' > 'Boekhoudsysteem'.

Expert/M is nu geactiveerd voor uw Basecone-kantoor. De laatste stap voor u aan de slag kan gaan met Basecone, is een dossier synchroniseren.

Was dit een antwoord op uw vraag?